dimecres, 23 de gener del 2008

tanca els ulls

Tanca els ulls
I somia per un moment
Que estarem sempre junts
Sempre, eternament

No et despertis
I pensa en tu i en mi
No oblidis
Que jo sempre estaré aquí

Tanca’ls fort
I abraça’m dolçament
Para record
I gravem-lo a la ment

No em deixis
I mirem com el primer dia
No em deixis
I besa’m com quan dormia

Estimem com en l’últim instant
Somiem com si fos un record
Esperem com si me n'estigues anant
Abraça’m amb tot el teu amor

I ara, tanca els ulls
I recorda tots els moments
En que estàvem junts
Junts, eternament.



avui per l'adelaida i la Laura, que són les uniques que de tant en tant venen

2 comentaris:

BCHL ha dit...

A tindràs noves visites. M'agrada el ritme que ha donat al teu poema. M'agraden les anàfores quan tenen sentit. M'agraden els poemes d'amor.
Una recomanació. Poesia de Miquel Martí Pol: Estimada marta, o el llibre d'Absències
Felicitats pel Bloc.
Berta

Adelaida Gonzalez ha dit...

hola! sóc l'ade, que m'he canviat de bloc! aquest es el poema que vas fer ahir? ja el vaig llegir en primícia xD!
vinga dew!