dilluns, 28 de gener del 2008

AVUI

avui ja només penso en el mateix
en aquella persona per mi, especial, diferent
i quan penso el cor, em menteix
ja no puc mes, vull recordar el passat i oblidar el present

avui, vull passar l'oblid i arribar al començament
vull reviure el principi, i morir al final
desitjo no escoltar el cor i fer cas a la ment
com et puc estimar sense fer-me mal?

et trobo a faltar, a cada moment
si no estic amb tu, si no el passo amb tu,
Dura eternament.

i diguem ara que no, i que el si mai arribarà
perquè jo només amb tu sé riure
suposo que al final aquest amor passarà
i llavors ja no voldre viure

i avui ja no vull reviure el passat,
només vull somiar amb el present,
avui vull poder pensar que tot està parat,
avui vull superar el ahir i passar al demà;
et vull somiar i oblidar
et vull guanyar i superar.

Avui et trobo a faltar,
avui, sense tu


Gracies a tota la gent que em visita les entrades i que creu que els meus poemes estan bé, m'animeu cada dia una miqueta més, gracies.

Núria

4 comentaris:

Adelaida Gonzalez ha dit...

hola maca!
aquest poema és molt maco!!! per fi actualitzes eh? que ja portaves dies sense actualitzar...
Nuria m'encanta com escrius, espero que sempre ho continuis fent i que mai et desanimis! per cert, com va el llibre? ja en portes 30 i quantes? vinga Núria tu pots!

molts ànims!
un petonàs!

Ade

Laura ha dit...

Hola! ultimament he intentat comentar tant que ja em se de memòria la convinació rara de paraules que has de ficar al comentar.
Aquest poema es molt maco també... Peró ja saps que jo penso que es millor oblidar a recordar patint.
dewwww! (aquesta noia escriu molt bé es tota una artista)

DigiLlibres ha dit...

I tant que escriu bé! Però llibre??? Com?? Ja veig una altra persona a qui recomanar www.lulu.com...

Ricard ha dit...

EEEii!
Q no sabia com comentar xDD
Bueno el q et dic sempre q escrius molt b i q tens futur!^^
I q apart del llibre q estas fent, si no en fas un amb tots aquests poemes i els altres q tens, el faig jo en nom teu :)
vinga, q vagi bé!
ptns

PD: No vegis com m'ha costat ferme la conta aquesta de google, ja t'explicare xD