dilluns, 3 de març del 2008

Dorms?

Dorms?
En silenci et xiuxiuejo
Dorms?
I a poc a poc et beso.

Quan dorms
En silenci et miro,
Quan dorms
En la foscor t’admiro.

I des de la nit
T’observo i t’enyoro
I des de aquí et dic
Que jo només t’adoro.

i envejo el sol
Quan t’ha acaricia’t.
Gelosa del llençol
Si t’ha abraça’t.

Perquè jo només sóc teva
I no sé somiar sense tu
Perquè jo ja no sóc meva
La meva ment només sap pensar en tu.

I des de el final t’estimo
El final d’aquesta nit
I des del principi t’enyoro
Principi des del llit.

I mentre tu dorms
Jo visc
I mentre tu dorms
És moment trist

Espero l’ahir
I odïo el demà
no puc somiar, et vull tenir
Però sé que te’n has d’anar...

I ara que dorms
Escolto els batecs del teu cor
I ara mentre dorms
Per sempre et juro el meu amor.

Dorms?
En silenci et xiuxiuejo

3 comentaris:

maboma_15 ha dit...

nùria, m'encanta! són genials, tots!

un petó!
ja m'aniré passant!

maboma

Laura ha dit...

Joder quin coment mes cutre una altre que no sap comentar.
Bnu Hola! scolta aquest tmb es molt maco pero mentiria si digués que em be de nou pq mels llegueixes tants vegades xDD.
Son massa romantics em toques la fibra...
Bnu, espero q aquest coment arribi a la 1era pq no veguis com em mato per ficar-te 1!
Scolatm un altre cop comn es q a la foto de les mans teus el ketchup? amb lo natural q era.
dewwwww!

Adelaida Gonzalez ha dit...

ola!!! k tal? ja me pasat i nu ta quexis eh??? vinga k ja saps k pensu dls teus poemes eh??? a veure si acabem el llibre aviat, k ma tens intrigada nur!!!
vinga, k s mapaga l ordinador en un plis! dwdwdw!!! (despres d setmana santa x la 90 eh???
dew wapa!! un petonàs!