dimarts, 12 de febrer del 2008

Sense tu

He besad mil lagrimes, esperan-te
He dormit mil nits, somiant-te
He passat tants vespres, desesperada
He vist tantes albades, enyorada

Enyorada, perquè no ets aquí
Desesperada, sense espatlla on plorar
Esperant-te, perquè et necessito amb mi
Somiant-te, perquè prefereixo imaginar.

Et nego a mi mateixa
I així les llàgrimes els ulls em neguen
T’odio per desitjar-te
I així desitjant-te els malsons, de nit, m’esperen

He plorat cada dia, esperant el teu record.
Nomes vull que tornis o les nits són més llargues
He desitjat cada dia, poder oblidar el cor.
Necessito que em recordis o les nits són amargues.

I sense voler-ho
Et vull més que mai
I sense pretendre-ho
Et prenc en somnis, com mai.

I com sempre, ara
Et trobo a faltar
I com sempre, ara
Nomes et puc plorar.

I espero mil plors més, resignada
I somiaré mil nits més, turmentada
Passaré tants vespres, espantada
Passaré tantes albades, enganyada

I sabré que mai podré oblidar-te
Perquè, com s’oblida la pròpia vida?
I no sabré mai com poder estimar-te
Perquè, com s’estima a qui ja no hi és?

I és que, sense tu, el sol no brilla
Sense tu, la nit és trista
Sense tu, els matins són llargs
Sense tu, només, vespres amargs.

3 comentaris:

Adelaida Gonzalez ha dit...

núria!!! m'encanta aquest poema!!! tu deus tenir un do, perquè sinó no s'explica... XD
va nur, molts ànims! em tens aquí per a tot, ja ho saps, no? vinga va, ja si de cas et comento molt més llarg un altre dia, que avui no estic gaire inspirada...
per cert, no sé si ja t'ho hauré dit, però tu vals molt, i val la pena que t'esforcis per a aconseguir allò que vols, perquè estic segura que ho pots fer!
vinga, un petonàs! dew

Unknown ha dit...

nur!!!!^^eenu..x fi m'he dignat a entrar al teu blog!^^'...u sentu..sk mai men recordu.
si si, realment stic molt orgullosa de tenir una cusina k sent i escriu amb el cor, i ademés no se li dona malament!;)...de fet, se't dona molt bè petita!!
el poema m'ha encantat, m'he sentit identificada, k crec k també és important ja que vol dir k has sapigut transmetre el missatge!

1petunet cuca!!

anna_199315 ha dit...

núria!
aket ja s l 3r cop q intentu deixar un comen xo sk me fet un liu am aixo dinscriures..i jo k m pensava k aixo numes li pasava a la laura...
wnu al k anva, x fi menrecordu dentra i...wa impresionant! ja et vec futur destrella! i am l 1r llibre segur k fas retirar l harry poter d totes ls llibreries...wnu putse no xo ara se don va surti tanta imaginacio x krear la istoria dn harry, n will, n drave, la lili, l berta..ten recordes? XD
sisi si sk l doctor frankenstein a kreat una escriptora magnifica xo millor amiga nkara!
testimu wapisima!
mil petons!
PD: nkara sta disponiple l lloc d manager? XD